Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

To piger og én computer

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleCommunication

Standard

To piger og én computer. / Toft, Herdis.

In: Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger, Vol. 52. årgang, No. 5, 2004.

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleCommunication

Harvard

Toft, H 2004, 'To piger og én computer', Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger, vol. 52. årgang, no. 5.

APA

Toft, H. (2004). To piger og én computer. Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger, 52. årgang(5).

CBE

Toft H. 2004. To piger og én computer. Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger. 52. årgang(5).

MLA

Toft, Herdis. "To piger og én computer". Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger. 2004. 52. årgang(5).

Vancouver

Toft H. To piger og én computer. Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger. 2004;52. årgang(5).

Author

Toft, Herdis. / To piger og én computer. In: Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger. 2004 ; Vol. 52. årgang, No. 5.

Bibtex

@article{43e8ede02e1211dcaa58000ea68e967b,
title = "To piger og {\'e}n computer",
abstract = "Bag nogle f{\aa} linjers sk{\ae}rmtekst skrevet af to elever ligger en lang proces, hvor de taler sammen, forhandler om b{\aa}de indhold og form og fordeler arbejdsroller imellem sig.En n{\o}jagtig udskrift af samtale og handlinger giver et indblik i, hvilke l{\ae}se- og skrivestrategier elever benytter under deres arbejdsproces.",
keywords = "L{\ae}se- og skrivep{\ae}dagogik, digitale medier, b{\o}rne- og ungdomskultur",
author = "Herdis Toft",
year = "2004",
language = "Dansk",
volume = "52. {\aa}rgang",
journal = "Laesepaedagogen",
issn = "0106-5092",
number = "5",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - To piger og én computer

AU - Toft, Herdis

PY - 2004

Y1 - 2004

N2 - Bag nogle få linjers skærmtekst skrevet af to elever ligger en lang proces, hvor de taler sammen, forhandler om både indhold og form og fordeler arbejdsroller imellem sig.En nøjagtig udskrift af samtale og handlinger giver et indblik i, hvilke læse- og skrivestrategier elever benytter under deres arbejdsproces.

AB - Bag nogle få linjers skærmtekst skrevet af to elever ligger en lang proces, hvor de taler sammen, forhandler om både indhold og form og fordeler arbejdsroller imellem sig.En nøjagtig udskrift af samtale og handlinger giver et indblik i, hvilke læse- og skrivestrategier elever benytter under deres arbejdsproces.

KW - Læse- og skrivepædagogik

KW - digitale medier

KW - børne- og ungdomskultur

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 52. årgang

JO - Laesepaedagogen

JF - Laesepaedagogen

SN - 0106-5092

IS - 5

ER -