Projects per year
Abstract
Hvordan udvikler elevers skrivekompetencer sig fra de skriver rækker af tilfældige bogstaver til de skriver sammenhængende tekster? Hvor stor spredning er der mellem elevernes skrivekompetencer i en typisk 0., 1. og 2. klasse? Hvordan kan læreren håndtere de store forskelle der findes i elevernes skrivekompetencer på disse klassetrin? Og hvordan kan læreren give eleverne vejledning og feedback på det de skriver?
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger |
Volume | 2022 |
Issue | 3 |
Pages (from-to) | 23-30 |
Number of pages | 8 |
ISSN | 0106-5092 |
Publication status | Published - May 2022 |
Projects
- 1 Finished
-
ATEL: ATEL: Teaching platform for developing and Automatically Tracking Early stage Literacy skills
Bundsgaard, J. (Project manager), Kabel, K. (Participant), Berthelsen, U. D. (Participant) & Bremholm, J. (Participant)
01/09/2018 → 31/03/2023
Project: Research