Projects per year
Abstract
Norsk udgave af min danske udgivelse med samme titel fra Aarhus Universitetsforlag, 2017
Translated title of the contribution | Motiverende undervisning |
---|---|
Original language | Norwegian |
Place of publication | Oslo |
---|---|
Publisher | Cappelen Damm Akademisk |
Number of pages | 64 |
ISBN (Print) | 978-82-02-69238-4 |
Publication status | Published - Mar 2021 |
Series | Skoleserien |
---|
Projects
- 1 Finished
-
Motiverende undervisning ifølge børnene
Pless, M. (Member of author collaboration), Andersen, F. Ø. (Member of author collaboration), Heiberg, T. (Member of author collaboration) & Nørgaard Dupont, T. (Member of author collaboration), 30 Jun 2024, LEGO Foundation. 126 p.Research output: Book/anthology/report › Report › Research › peer-review
Open Access -
Efterord
Andersen, F. Ø., 1 Aug 2021, Hur gör vi med pojkarna?: om didaktikens betydelse för en likvärdig skola. Boström, L. & Åhslund, I. (eds.). Lund: Studentlitteratur, p. 185-199Research output: Contribution to book/anthology/report/proceeding › Book chapter › Research
-
Trivsel, motivation og præstation i finsk folkeskole - i et dansk perspektiv
Helseth Dahl, T. & Andersen, F. Ø., Oct 2021, In: Specialpædagogik. 41, 3, p. 17-27 10 p.Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research › peer-review
Press/Media
-
Lektor bag internationalt studie af lærermangel: tre greb kan hjælpe kommuner til at tiltrække flere lærere.
18/11/2021
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media