Projects per year
Abstract
Projektet undersøger muligheder for at udvikle metoder til at aktivere og kvalificere øvnings- og
læringsrummet ud over musikskolens traditionelt strukturerede undervisningssituationer
Projektet ønsker at kvalificere læringsrummet, hvilket både indebærer en
kvalificerende diskussion blandt projektets musikpædagoger og udvikling af materialer og værktøjer til realiseringen.Projektet er gennemført i 2011 med musikskolelærere fra Odense Musikskole og Helsingør med støtte fra Kunstrådets Musikudvalg.
Projektet indgår som praksisprojekt i mit Phd projekt om musiklærerkomeptencer
Musikskole.
læringsrummet ud over musikskolens traditionelt strukturerede undervisningssituationer
Projektet ønsker at kvalificere læringsrummet, hvilket både indebærer en
kvalificerende diskussion blandt projektets musikpædagoger og udvikling af materialer og værktøjer til realiseringen.Projektet er gennemført i 2011 med musikskolelærere fra Odense Musikskole og Helsingør med støtte fra Kunstrådets Musikudvalg.
Projektet indgår som praksisprojekt i mit Phd projekt om musiklærerkomeptencer
Musikskole.
Original language | Danish |
---|
Place of publication | København |
---|---|
Publisher | Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet |
Number of pages | 49 |
Commissioning body | Helsingør Musikskole og MGK |
Publication status | Published - 2011 |
Projects
- 1 Active
-
Lærerkompetence og professionsviden - med særligt henblik på musiklæreruddannelser
Holst, F. (Participant)
18/12/2010 → …
Project: Research