Kreativitet og computere

Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterCommunication

Standard

Kreativitet og computere. / Dalsgaard, Peter.

Årsskrift 2018: Det Unge Akademi. København : Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab, 2019. p. 12-15.

Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterCommunication

Harvard

Dalsgaard, P 2019, Kreativitet og computere. in Årsskrift 2018: Det Unge Akademi. Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab, København, pp. 12-15.

APA

Dalsgaard, P. (2019). Kreativitet og computere. In Årsskrift 2018: Det Unge Akademi (pp. 12-15). København: Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab.

CBE

Dalsgaard P. 2019. Kreativitet og computere. In Årsskrift 2018: Det Unge Akademi. København: Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab. pp. 12-15.

MLA

Dalsgaard, Peter "Kreativitet og computere". Årsskrift 2018: Det Unge Akademi. København: Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab. 2019, 12-15.

Vancouver

Dalsgaard P. Kreativitet og computere. In Årsskrift 2018: Det Unge Akademi. København: Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab. 2019. p. 12-15

Author

Dalsgaard, Peter. / Kreativitet og computere. Årsskrift 2018: Det Unge Akademi. København : Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab, 2019. pp. 12-15

Bibtex

@inbook{e66852eaed9e4711807d674cb537033e,
title = "Kreativitet og computere",
abstract = "IT spiller i dag en central rolle i mange former for kreativt arbejde, lige fra musik og grafisk design til arkitektur og spiludvikling.Men hvordan p{\aa}virker brugen af IT egentlig kreative processer? Og hvordan kan vi udvikle systemer, der bedre underst{\o}tter og fremmer kreativitet?",
author = "Peter Dalsgaard",
year = "2019",
language = "Dansk",
pages = "12--15",
booktitle = "{\AA}rsskrift 2018",
publisher = "Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Kreativitet og computere

AU - Dalsgaard, Peter

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - IT spiller i dag en central rolle i mange former for kreativt arbejde, lige fra musik og grafisk design til arkitektur og spiludvikling.Men hvordan påvirker brugen af IT egentlig kreative processer? Og hvordan kan vi udvikle systemer, der bedre understøtter og fremmer kreativitet?

AB - IT spiller i dag en central rolle i mange former for kreativt arbejde, lige fra musik og grafisk design til arkitektur og spiludvikling.Men hvordan påvirker brugen af IT egentlig kreative processer? Og hvordan kan vi udvikle systemer, der bedre understøtter og fremmer kreativitet?

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 12

EP - 15

BT - Årsskrift 2018

PB - Det Kongelige Danske Videnskabernes Selskab

CY - København

ER -