Projects per year
Abstract
Projektet er rettet mod professions‐ og kompetenceudvikling i musik og billedkunst i folkeskolen i Rudersdal Kommune. Konceptet er udviklet i mødet mellem lærernes konkrete praksis, den kommunale intention om professionsudvikling og faglige netværk, og fagdidaktisk professionsforskning. I rapporten analyseres potentialet i at kombinere observation med video og kollegialt samarbejde.
Projektet indgår som praksisprojekt i mit Ph.d. projekt om musiklærerkompetencer
Projektet indgår som praksisprojekt i mit Ph.d. projekt om musiklærerkompetencer
Original language | Danish |
---|
Place of publication | København |
---|---|
Publisher | Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet |
Number of pages | 73 |
Commissioning body | Rudersdal Kommune, Skoleafdelingen |
Publication status | Published - Nov 2011 |
Projects
- 1 Active
-
Lærerkompetence og professionsviden - med særligt henblik på musiklæreruddannelser
Holst, F. (Participant)
18/12/2010 → …
Project: Research