Activities per year
Abstract
I paper-præsentationen undersøger jeg med afsæt i forskning i evaluerende sprogbrug og interpersonel stillingtagen (fx Thompson & Alba-Juez, 2014), hvordan de studerende i de fire samtaler sprogligt positionerer sig selv og derigennem de andre i samtalen. Hvilke betydningsskabende ressourcer vælger de? Hvordan åbner og lukker de sprogligt for et dialogisk rum om de litterære tekster, og hvordan bringer de egne værdisæt ind som en del af deres positionering i samtalerne?
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 10 May 2017 |
Publication status | Published - 10 May 2017 |
Externally published | Yes |
Event | skriv! les! 2017 - Norwegian University of Science and Technology, Trondheim, Norway Duration: 9 May 2017 → 11 May 2017 |
Conference
Conference | skriv! les! 2017 |
---|---|
Location | Norwegian University of Science and Technology |
Country/Territory | Norway |
City | Trondheim |
Period | 09/05/2017 → 11/05/2017 |
Activities
- 1 Member of research network
-
Nordic Network for Research in Literature Education (steering group) (External organisation)
Kabel, K. (Member)
2014 → …Activity: Presentations, memberships, ownership and other activities › Member of research network