Aarhus University Seal

Hvordan skaber dagtilbud inkluderende fællesskaber for børn i udsatte positioner?

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleResearchpeer-review

Standard

Hvordan skaber dagtilbud inkluderende fællesskaber for børn i udsatte positioner? / Svinth, Lone.
In: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Vol. 56, No. 4, 2019, p. 42-66.

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Svinth, L 2019, 'Hvordan skaber dagtilbud inkluderende fællesskaber for børn i udsatte positioner?', Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, vol. 56, no. 4, pp. 42-66.

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Svinth, Lone. / Hvordan skaber dagtilbud inkluderende fællesskaber for børn i udsatte positioner?. In: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2019 ; Vol. 56, No. 4. pp. 42-66.

Bibtex

@article{7df8a4350fce4c87a274aec8fdcd2c78,
title = "Hvordan skaber dagtilbud inkluderende f{\ae}llesskaber for b{\o}rn i udsatte positioner?",
author = "Lone Svinth",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "56",
pages = "42--66",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvordan skaber dagtilbud inkluderende fællesskaber for børn i udsatte positioner?

AU - Svinth, Lone

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 56

SP - 42

EP - 66

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 4

ER -