Abstract
Take Away Teaching er et undervisningsformat der sætter, der sætter fokus på studiestrategier. De forskellige temaer i formatet rummer aktiviteter, der via Blackboard nemt kan integreres i undervisningen. Temaerne indeholder beskrivelse af undervisningsaktiviteter og tilhørerende handouts.
Formålet med temaet Feedback på tekst i grupper er via aktiviteter at gøre de studerende bevidste om, at feedback er noget, de skal lære, og noget, de skal øve sig på. De forskellige aktiviteter sætter de studerende i gang med at skabe rammer for feedback, at træne feedback og at give og modtage feedback på hinandens tekster. Temaet er bygget op omkring 2 forskellige elementer: 1) forberedelse af feedback og 2) udførelse af feedback.
Formålet med temaet Feedback på tekst i grupper er via aktiviteter at gøre de studerende bevidste om, at feedback er noget, de skal lære, og noget, de skal øve sig på. De forskellige aktiviteter sætter de studerende i gang med at skabe rammer for feedback, at træne feedback og at give og modtage feedback på hinandens tekster. Temaet er bygget op omkring 2 forskellige elementer: 1) forberedelse af feedback og 2) udførelse af feedback.
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 2017 |
Publisher | Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier |
Publication status | Published - 2017 |