Projects per year
Abstract
Den foreliggende evaluering af projektet Musik, sprog og integration, behandler et udviklingsprojekt med udvidet musikundervisning i et samarbejde mellem folkeskole og musikskole i perioden 2008 til 2011. Det er i gennem et treårigt longitudionalt studie muliggjort at udvikle viden om, hvad det er for kompetencer og arbejdsformer hos musiklærere og musikpædagoger, der har haft særlig betydning. Denne undersøgelse har tilknytning til, og tager afsæt i en tidligere undersøgelse af samarbejdende musikundervisning i projektet Musik til Alle, som Søndermarkskolen også har været del af.
Projektet indgår som praksisprojekt i mit Phd projekt om musiklærerkomeptencer
Projektet indgår som praksisprojekt i mit Phd projekt om musiklærerkomeptencer
Original language | Danish |
---|
Place of publication | Horsens / København |
---|---|
Publisher | Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) Aarhus Universitet |
Number of pages | 113 |
Commissioning body | Sønderbro Kulturhus, Horsens Kommune |
Publication status | Published - Sept 2012 |
Projects
- 1 Active
-
Lærerkompetence og professionsviden - med særligt henblik på musiklæreruddannelser
Holst, F. (Participant)
18/12/2010 → …
Project: Research
Activities
- 1 Lecture and oral contribution
-
Musik, sprog og integration
Holst, F. (Lecturer)
30 Nov 2013Activity: Presentations, memberships, employment, ownership and other activities › Lecture and oral contribution