Projects per year
Abstract
Artiklen opsummerer resultaterne fra den to-årige danske forsøgsperiode med brug af undervisningsassistenter, der enten kan være pædagoger, lærerstuderende eller pædagogmedhjælpere, set i et nordisk perspektiv, dvs. tilsvarende resultater fra primært Finland - men også Norge og Storbritannien - inddrages.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Kognition & Pædagogik |
Volume | 22 |
Issue | 85 |
Pages (from-to) | 46-64 |
Number of pages | 18 |
ISSN | 0906-6225 |
Publication status | Published - 20 Sept 2012 |
Keywords
- Grundskole
- Læring
- Specialpædagogik
- Inklusion
Projects
- 1 Finished
-
Finsk læreruddannelse - i nordisk perspektiv
Andersen, F. Ø. (Participant), Aaltonen, K. (Participant), Dahl, K. K. B. (Participant), Klange, E. (Participant) & Bjerre, J. (Participant)
01/01/2016 → 01/12/2020
Project: Research
File
Press/Media
-
-
Respekten er altafgørende for at vi har så god en skole
09/02/2013
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media