Abstract
Studerende kan være medskabere af undervisning i akademisk skrivning, når de modtager og giver feedback til hinandens ufærdige akademiske tekster. Det ser vi i et udviklingsprojekt, hvor vi afprøver kollektive vejledningsformater. Vi har dog erfaret:
1. at studerende mangler træning i at give og modtage feedback
2. at den manglende træning kan stå i vejen for realiseringen af læringspotentialet ved peer feedback.
1. at studerende mangler træning i at give og modtage feedback
2. at den manglende træning kan stå i vejen for realiseringen af læringspotentialet ved peer feedback.
Original language | Danish |
---|---|
Publication date | 2017 |
Publication status | Published - 2017 |
Event | DUN: Dansk Universitetspædagogisk Netværk - Vingsted hotel og konferencecenter, Bredsten, Denmark Duration: 30 May 2017 → 31 May 2017 http://dun-net.dk/aktiviteter/2017/dun-conference-2017/ |
Conference
Conference | DUN: Dansk Universitetspædagogisk Netværk |
---|---|
Location | Vingsted hotel og konferencecenter |
Country/Territory | Denmark |
City | Bredsten |
Period | 30/05/2017 → 31/05/2017 |
Internet address |