Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

'Haver til Maver'. Forskningsbasering og pædagogisk evaluering af eksisterende pædagogisk program.

Project: Research

Documents

  • Miljø- og sundhedspædagogik
  • Department of Education
  • Pædagogisk samtidsdiagnostik
See relations at Aarhus University

Description

Forskning og evaluering finansieret af Trygfonden med henblik på valid afdækning af de forandringer og virkninger, undervisningsmiljøet på Krogerup Avlsgård har for eleverne og deres familier. Fokus er eksperimenterende ude-pædagogik, hvor det er indholdet i elevernes læreprocesser, der undersøges: Hvad lærer de rent faktisk? Hvad bliver de bedre til? Hvilke forandringer resulterer "Haver til Maver" i? Forskningen er primært kvalitativ, men der tilstræbes analytisk generaliserbarhed af studiets resultater, så de kan anvendes i det videre arbejde: a) til udarbejdelsen af en hvidbog med handleanvisninger og b) som grundlag for implementering på ny forsøgsgårde i Odense og Odder.
StatusFinished
Effective start/end date01/09/201031/03/2012

Project relations

Activities

Press/Media

Research outputs

Download statistics

No data available

ID: 128918179