@misc{da6f64ba3f71454ab62ffca22dd5767a,
title = "Digitale undervisningsmaterialer skal kunne mere end b{\o}ger",
abstract = "Digitale l{\ae}ringsmaterialer skal give eleverne mulighed for individuel fordybelse, dialog og produktion, hvis deres potentiale skal udnyttes i undervisningen. S{\aa}dan lyder anbefalingen i en unders{\o}gelse af brugen af digitale undervisningsmaterialer i almen voksenundervisning, HF og gymnasiet foretaget af Aarhus Universitet.",
author = "Middelboe, {Vibe Abildtrup}",
year = "2013",
month = sep,
day = "23",
language = "Dansk",
type = "Other",
}
TY - ICOMM
T1 - Digitale undervisningsmaterialer skal kunne mere end bøger
AU - Middelboe, Vibe Abildtrup
PY - 2013/9/23
Y1 - 2013/9/23
N2 - Digitale læringsmaterialer skal give eleverne mulighed for individuel fordybelse, dialog og produktion, hvis deres potentiale skal udnyttes i undervisningen. Sådan lyder anbefalingen i en undersøgelse af brugen af digitale undervisningsmaterialer i almen voksenundervisning, HF og gymnasiet foretaget af Aarhus Universitet.
AB - Digitale læringsmaterialer skal give eleverne mulighed for individuel fordybelse, dialog og produktion, hvis deres potentiale skal udnyttes i undervisningen. Sådan lyder anbefalingen i en undersøgelse af brugen af digitale undervisningsmaterialer i almen voksenundervisning, HF og gymnasiet foretaget af Aarhus Universitet.
M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation
ER -