Kompetenceudvikling som en kritisk analytisk tilgang til vægtningen af forholdet mellem teori og praksis i museologiske uddannelser. / Larsen, Ane Hejlskov; Thorhauge, Sally.
In: Periskop, 28.10.2019.Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research › peer-review
Læringens væsen og vækst i krydsfeltet mellem skole og museum. / Thorhauge, Sally.
Didaktiske Studier. ed. / Lars Emmerik Damgaard Knudsen; L.L. Jensen; C. Harrits. Aarhus Universitetsforlag, 2019. (Didaktiske studier).Research output: Contribution to book/anthology/report/proceeding › Book chapter › Research › peer-review
Læringspotentiale i mødet mellem gymnasium og museum : Undersøgelse af læring i grænsefladen. / Thorhauge, Sally.
Empirisk didaktik : Udfordringer, refleksioner og potentialer i pædagogiske praksisser. ed. / Lea Lund; Hanne Balsby Thingholm. Frederikshavn : Dafolo, 2018. p. 139-156 (Undervisning og læring).Research output: Contribution to book/anthology/report/proceeding › Book chapter › Research › peer-review
AKSOM : ny forskning i partnerskabsmodeller. / Thorhauge, Sally.
In: Danske Museer, Vol. Årg. 29, No. 3, 07.2016, p. 33-35.Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research
Interface learning : New goals for museum and upper secondary school collaboration. / Thorhauge, Sally.
Aarhus Universitet, 2014. 469 p.Research output: Book/anthology/dissertation/report › Ph.D. thesis › Research
Det er mere levende på museet : En gymnasieklasse på museum. / Thorhauge, Sally.
In: Unge Paedagoger, Vol. Vol. 1, No. Nr. 2, 2011, p. 47-57.Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research › peer-review