Department of Management

Ole Hagh

  1. 2013
  2. Published

    Markedskommunikation og forretningen. / Hagh, Ole.

    Markedskommunikation i praksis. ed. / K. Eiberg; S. Just; E. Karsholt; S. Torp. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2013. p. 31-44.

    Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterResearchpeer-review

  3. Published

    Markedskommunikation versus marketing. / Hagh, Ole.

    Markedskommunikation i praksis. ed. / K. Eiberg; S. Just; E. Karsholt; S. Torp. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2013. p. 45-60.

    Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterResearchpeer-review

  4. 2008
  5. Published

    Den private sektor lider også under topstyring. / Steensen, Elmer Fly; Hagh, Ole.

    2008, Andet.

    Research output: Other contributionCommunication

  6. 1990
  7. Published

    Der forskes for lidt i erhvervslivet - og i erhvervsforhold. / Hagh, Ole.

    In: Ledelse og Erhvervsoekonomi, Vol. 4, No. 54, 1990, p. 195-202.

    Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleResearch

  8. 1989
  9. Published

    Karriereforløbet : Resultatet af en undersøgelse blandt 1523 dimittender. / Bunzel, Hanne; Hagh, Ole; Madsen, Henning; Pedersen, Jørgen.

    Handelshøjskolen i Århus 50 år: Festskrift i anledning af Handelshøjskolens 50-års jubilæum. ed. / B. Provstgaard. Århus : Handelshøjskolen i Århus, 1989. p. 245-259.

    Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterResearch