Aarhus University Seal

Lone Svinth

Når dagtilbud skaber inkluderende samspil og frugtbare deltagelsesmuligheder for børn i udsatte positioner

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleResearchpeer-review

Standard

Når dagtilbud skaber inkluderende samspil og frugtbare deltagelsesmuligheder for børn i udsatte positioner. / Svinth, Lone.
In: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Vol. 56, No. 4, 08.2019, p. 67-91, 94.

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleResearchpeer-review

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Svinth, Lone. / Når dagtilbud skaber inkluderende samspil og frugtbare deltagelsesmuligheder for børn i udsatte positioner. In: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2019 ; Vol. 56, No. 4. pp. 67-91, 94.

Bibtex

@article{6fd3640ac1b9419dbf1a4a68a6ab9926,
title = "N{\aa}r dagtilbud skaber inkluderende samspil og frugtbare deltagelsesmuligheder for b{\o}rn i udsatte positioner",
keywords = "Early childhood, Social udsathed/arv, Inklusion, Dagtilbud",
author = "Lone Svinth",
note = "Tema: Virkningsfuldt p{\ae}dagogisk arbejde ",
year = "2019",
month = aug,
language = "Dansk",
volume = "56",
pages = "67--91, 94",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Når dagtilbud skaber inkluderende samspil og frugtbare deltagelsesmuligheder for børn i udsatte positioner

AU - Svinth, Lone

N1 - Tema: Virkningsfuldt pædagogisk arbejde

PY - 2019/8

Y1 - 2019/8

KW - Early childhood

KW - Social udsathed/arv

KW - Inklusion

KW - Dagtilbud

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 56

SP - 67-91, 94

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 4

ER -