Department of Management

Lars Esbjerg

Mærkevareproducenter under pres

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleCommunication

Standard

Mærkevareproducenter under pres. / Esbjerg, Lars.

In: Plus Proces, No. 2, 2003, p. 24-26.

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleCommunication

Harvard

Esbjerg, L 2003, 'Mærkevareproducenter under pres', Plus Proces, no. 2, pp. 24-26.

APA

Esbjerg, L. (2003). Mærkevareproducenter under pres. Plus Proces, (2), 24-26.

CBE

Esbjerg L. 2003. Mærkevareproducenter under pres. Plus Proces. (2):24-26.

MLA

Esbjerg, Lars. "Mærkevareproducenter under pres". Plus Proces. 2003, (2). 24-26.

Vancouver

Esbjerg L. Mærkevareproducenter under pres. Plus Proces. 2003;(2):24-26.

Author

Esbjerg, Lars. / Mærkevareproducenter under pres. In: Plus Proces. 2003 ; No. 2. pp. 24-26.

Bibtex

@article{884503d067ca11daa110000ea68e967b,
title = "M{\ae}rkevareproducenter under pres",
abstract = "Danske f{\o}devareproducenter og detailk{\ae}der har i de sidste ti {\aa}r vist stigende interesse for at opbygge og vedligeholde m{\ae}rkevarer. Detailhandelens markedsf{\o}ringsadf{\ae}rd og fokus p{\aa} at udvikle egne m{\ae}rker s{\ae}tter de traditionelle m{\ae}rkevareproducenterne under pres",
keywords = "Detailhandel, M{\ae}rkevare, Produktudvikling, Danmark, m{\ae}rkevareproducent, f{\o}devareproducent, Detailk{\ae}de, Markedsf{\o}ringsadf{\ae}rd, MAPP, Detailhandel, M{\ae}rkevare, Produktudvikling, Danmark, m{\ae}rkevareproducent, f{\o}devareproducent, Detailk{\ae}de, Markedsf{\o}ringsadf{\ae}rd, MAPP",
author = "Lars Esbjerg",
note = "Haves ikke HH{\AA}, i bestilling",
year = "2003",
language = "Dansk",
pages = "24--26",
journal = "Plus Proces",
issn = "0902-5057",
publisher = "TechMedia A/S",
number = "2",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Mærkevareproducenter under pres

AU - Esbjerg, Lars

N1 - Haves ikke HHÅ, i bestilling

PY - 2003

Y1 - 2003

N2 - Danske fødevareproducenter og detailkæder har i de sidste ti år vist stigende interesse for at opbygge og vedligeholde mærkevarer. Detailhandelens markedsføringsadfærd og fokus på at udvikle egne mærker sætter de traditionelle mærkevareproducenterne under pres

AB - Danske fødevareproducenter og detailkæder har i de sidste ti år vist stigende interesse for at opbygge og vedligeholde mærkevarer. Detailhandelens markedsføringsadfærd og fokus på at udvikle egne mærker sætter de traditionelle mærkevareproducenterne under pres

KW - Detailhandel

KW - Mærkevare

KW - Produktudvikling

KW - Danmark

KW - mærkevareproducent

KW - fødevareproducent

KW - Detailkæde

KW - Markedsføringsadfærd

KW - MAPP

KW - Detailhandel

KW - Mærkevare

KW - Produktudvikling

KW - Danmark

KW - mærkevareproducent

KW - fødevareproducent

KW - Detailkæde

KW - Markedsføringsadfærd

KW - MAPP

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 24

EP - 26

JO - Plus Proces

JF - Plus Proces

SN - 0902-5057

IS - 2

ER -