Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Communication
Mærkevareproducenter under pres. / Esbjerg, Lars.
In: Plus Proces, No. 2, 2003, p. 24-26.Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Communication
}
TY - JOUR
T1 - Mærkevareproducenter under pres
AU - Esbjerg, Lars
N1 - Haves ikke HHÅ, i bestilling
PY - 2003
Y1 - 2003
N2 - Danske fødevareproducenter og detailkæder har i de sidste ti år vist stigende interesse for at opbygge og vedligeholde mærkevarer. Detailhandelens markedsføringsadfærd og fokus på at udvikle egne mærker sætter de traditionelle mærkevareproducenterne under pres
AB - Danske fødevareproducenter og detailkæder har i de sidste ti år vist stigende interesse for at opbygge og vedligeholde mærkevarer. Detailhandelens markedsføringsadfærd og fokus på at udvikle egne mærker sætter de traditionelle mærkevareproducenterne under pres
KW - Detailhandel
KW - Mærkevare
KW - Produktudvikling
KW - Danmark
KW - mærkevareproducent
KW - fødevareproducent
KW - Detailkæde
KW - Markedsføringsadfærd
KW - MAPP
KW - Detailhandel
KW - Mærkevare
KW - Produktudvikling
KW - Danmark
KW - mærkevareproducent
KW - fødevareproducent
KW - Detailkæde
KW - Markedsføringsadfærd
KW - MAPP
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 24
EP - 26
JO - Plus Proces
JF - Plus Proces
SN - 0902-5057
IS - 2
ER -