Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Karen Wistoft

Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori

Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterResearch

Standard

Didaktik som forskningsfelt : et essay om kommunikativ undervisningsteori. / Kruse, Søren; Wistoft, Karen.

Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. ed. / Kari K. B. Dahl; Jeppe Læssøe; Venka Simovska. København : Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. p. 81-92.

Research output: Contribution to book/anthology/report/proceedingBook chapterResearch

Harvard

Kruse, S & Wistoft, K 2011, Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori. in KKB Dahl, J Læssøe & V Simovska (eds), Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, København, pp. 81-92, Afskedsreception for Karsten Schnack, DPU, Campus Emdrup, Denmark, 04/05/2011.

APA

Kruse, S., & Wistoft, K. (2011). Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori. In K. K. B. Dahl, J. Læssøe, & V. Simovska (Eds.), Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack (pp. 81-92). København: Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet.

CBE

Kruse S, Wistoft K. 2011. Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori. Dahl KKB, Læssøe J, Simovska V, editors. In Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. København: Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet. pp. 81-92.

MLA

Kruse, Søren and Karen Wistoft "Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori"., Dahl, Kari K. B. Læssøe, Jeppe Simovska, Venka (editors). Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. København: Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet. 2011, 81-92.

Vancouver

Kruse S, Wistoft K. Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori. In Dahl KKB, Læssøe J, Simovska V, editors, Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. København: Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet. 2011. p. 81-92

Author

Kruse, Søren ; Wistoft, Karen. / Didaktik som forskningsfelt : et essay om kommunikativ undervisningsteori. Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence: inspireret af Karsten Schnack. editor / Kari K. B. Dahl ; Jeppe Læssøe ; Venka Simovska. København : Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, 2011. pp. 81-92

Bibtex

@inbook{888ce268a8d74bfb9e8e268bc512e39d,
title = "Didaktik som forskningsfelt: et essay om kommunikativ undervisningsteori",
keywords = "Didaktik, l{\ae}replaner, didaktisk model",
author = "S{\o}ren Kruse and Karen Wistoft",
year = "2011",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7430-299-2",
pages = "81--92",
editor = "Dahl, {Kari K. B.} and Jeppe L{\ae}ss{\o}e and Venka Simovska",
booktitle = "Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence",
publisher = "Forskningsprogram for Milj{\o}- og Sundhedsp{\ae}dagogik, Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Didaktik som forskningsfelt

T2 - et essay om kommunikativ undervisningsteori

AU - Kruse, Søren

AU - Wistoft, Karen

PY - 2011

Y1 - 2011

KW - Didaktik

KW - læreplaner

KW - didaktisk model

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7430-299-2

SP - 81

EP - 92

BT - Essays om dannelse, didaktik og handlekompetence

A2 - Dahl, Kari K. B.

A2 - Læssøe, Jeppe

A2 - Simovska, Venka

PB - Forskningsprogram for Miljø- og Sundhedspædagogik, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet

CY - København

ER -