Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Jørn Bjerre

Refleksiv praksislæring mellem mesterlære og formel uddannelse

Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaperJournal articleResearchpeer-review

Documents

I det følgende vil jeg give et bud på, hvordan begrebskonstruktionen Refleksiv praksislæring kan fortolkes. Refleksiv praksislæring lancers inden for professionshøjskolerne som en invitation til debat om, hvad der kendetegner institutionens uddannelser. Parallelt med universiteternes fokus på forskningsbaseret undervisning kan Refleksiv praksislæring ses som en måde, hvorpå professionshøjskolerne definerer deres uddannelser.
Original languageDanish
JournalCepra-Striben
Issue20
Pages (from-to)36-41
Number of pages5
ISSN1903-8143
Publication statusPublished - 2016

    Research areas

  • Videregående uddannelse, Læreruddannelse, Pædagoguddannelse, Læring og læringsmiljøer

See relations at Aarhus University Citationformats

Download statistics

No data available

ID: 100536980