Emil Smith

Navigating in higher education: et blik fra studerende og undervisere på faglige, sociale og personlige perspektiver på undervisningen

Research output: Book/anthology/dissertation/reportReportResearch

DOI

Denne rapport er skrevet på baggrund af spørgeskemaundersøgelsen – Navigating in
Higher Education (NiHE) – der rummer besvarelser fra 1410 bachelorstuderende og 283
undervisere fordelt på ni uddannelser fra Aarhus Universitet: Uddannelsesvidenskab, Historie,
Nordisk sprog og litteratur, Informationsteknologi, Biologi, Fysik, Medicin, Odontologi
og Folkesundhedsvidenskab. NiHE undersøgelsen er gennemført i efteråret 2015 og
vinter 2016, og den har til formål at generere data til almen undervisningsudvikling og
rummer derfor både faglige, sociale og personlige perspektiver på undervisning.
Original languageDanish
Place of publicationAarhus
PublisherAarhus Universitet
Number of pages58
ISBN (Electronic) 978-87-7684-695-4
DOIs
Publication statusPublished - 2 Nov 2016

See relations at Aarhus University Citationformats

ID: 104318164