Description
Pressemeddelelse fra Arla Fonden/Food om MADmovers: 10.000 skoleelever have bedre spiseforhold i skolen. Et undervisningsforløb ved navn MADmovers, skal nu få eleverne til at arbejde med deres spisepauser og måltidskultur, ved at tage udgangspunkt i de udfordringer, som de selv møder på deres egen skole. Det kan være dårlig plads, larm eller for lidt tid.
Subject
Skolemåltider, skolemad, elevdeltagelse, innovation, undervisningsprogram, temadage.
Period | 17 May 2018 |
---|
Media contributions
1Media contributions
Title 10.000 børn skal skabe bedre skolemåltider Degree of recognition National Media name/outlet Arla, Viby Media type Web Country/Territory Denmark Date 17/05/2018 Producer/Author Troels Widding Persons Karen Wistoft
Related content
-
Press/Media
-
Børns involvering i madpakker
Press/Media: Press / Media
-
DR Når lægen flytter ind i skolen
Press/Media: Press / Media
-
Mad- og måltidsrammer i skolen
Press/Media: Press / Media
-
Kun hvert tiende barn smører sin egen madpakke
Press/Media: Press / Media
-
Professor: Elever skal inddrages i skolers madpolitik
Press/Media: Press / Media
-
Kun få børn er med til at smøre selv deres madpakker
Press/Media: Press / Media
-
Arla er klar med gratis undervisningsforløb og lærerkurser om skolemåltider
Press/Media: Press / Media
-
Kun få skolebørn smører selv madpakken
Press/Media: Press / Media
-
Skolemad og måltider
Press/Media: Press / Media
-
Hvordan får man børn til at smøre deres madpakker
Press/Media: Press / Media
-
Børns smag for brød
Press/Media: Press / Media
-
Børn, madpakker og forældrebashing
Press/Media: Press / Media
-
Madpakker i skolen
Press/Media: Press / Media
-
Sund og glad skolestart
Press/Media: Press / Media
-
Måltidskultur i Folkeskolen
Press/Media: Press / Media
-
Projects
-
Evaluering af MAD Movers
Project: Research
-
MADmovers II
Project: Consultancy
-
Activities
-
Rammer om gode måltider. Guide til skolen og fritidsordningen
Activity: Consultancy types › Consultancy
-
Research output
-
Debat: Regeringen misforstår børn og unges madvaner
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Contribution to newspaper - Feature article