Period | 28 Apr 2021 |
---|---|
Event title | Forskningens Døgn 28. april 2021: Aarhus Universitet |
Event type | Other |
Location | DenmarkShow on map |
Degree of Recognition | National |
Documents & Links
Related content
-
Press/Media
-
Hvad må skolerne især være opmærksomme på når de åbner for alle eleverne igen?
Press/Media: Press / Media
-
Første skolenedlukning var slem, den anden værre
Press/Media: Press / Media
-
Når skolen genåbner for de ældste, venter der lærere og elever et socialt reparationsarbejde.
Press/Media: Press / Media
-
Elevers trivsel og mentale sundhed i total krise
Press/Media: Press / Media
-
Elever i undersøgelse: Lærerne er blevet meget bedre til online-undervisning
Press/Media: Press / Media
-
Research output
-
4 forskere: Det ved vi om nødundervisning under coronakrisen
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Contribution to newspaper - Newspaper article
-
Skolegenåbning: Socialt og mentalt reparationsarbejde bør rydde skemaet
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research
-
Skolegenåbning: Socialt og mentalt reparationsarbejde bør rydde skemaet
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Comment/debate/letter to the editor › Research
-
Nødundervisning under corona-krisen: et elev- og forældreperspektiv
Research output: Book/anthology/dissertation/report › Report › Research › peer-review
-
Corona-essay om de ’risikable’ unge: Ingen bør mødes med foragt eller fordømmelse – det skaber i yderste konsekvens kun endnu mere smitte
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Contribution to newspaper - Newspaper article
-
Elevernes trivsel og mentale sundhed - hvad har vi lært af nødundervisningen under coronakrisen
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research › peer-review
-
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et elevperspektiv: Datarapport – elevperspektiv
Research output: Book/anthology/dissertation/report › Report › Research
-
Elever der havde det særligt svært med nødundervisningen under coronakrisen
Research output: Contribution to journal/Conference contribution in journal/Contribution to newspaper › Journal article › Research › peer-review
-
Skolenedlukninger i Århus Kommune under corona-pandemien i et elev- og forældreperspektiv: En sammenligning mellem foråret 2020 og vinteren 2021
Research output: Book/anthology/dissertation/report › Report › Research
-
Projects
-
Nødundervisning under corona-krisen. Et elev- og forældreperspektiv
Project: Research
-
Activities
-
Folkehelseinstituttet
Activity: Presentations, memberships, ownership and other activities › Member of research network
-
Trivsel og mental børnesundhed
Activity: Presentations, memberships, ownership and other activities › Lecture and oral contribution