Wie beeinflusst die Schulform den Spracherwerb zweisprachiger Kinder?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Artiklen behandler de indledende faser af projektet 'Hvad virker?', en undersøgelse af hvordan tosprogede børn i kommuneskoler i Århus tilgener sig dansk sprog.
Bidragets oversatte titelHvordan påvirker skoleformen tosprogede børns sprogtilegnelse?
OriginalsprogTysk
TitelSprache - Literatur - Kultur im germanistischen Gefüge : Sprachwissenschaft im Fokus germanistischer Forschung und Lehre
RedaktørerIwona Bartoszenicz, Marek Halub, Eugeniusz Tomiczek
Antal sider14
Vol/bind1
UdgivelsesstedWroclaw-Dresden
ForlagNeisse Verlag
Udgivelsesår15 okt. 2013
Udgave1
Sider407-421
ISBN (trykt)978-83-7432-933-0, 978-3-86276-101-2
StatusUdgivet - 15 okt. 2013
Begivenhed200. Jahrestagung der Germanistik in Breslau - Univertytet Wroclawski, Wroclaw, Polen
Varighed: 17 nov. 201119 nov. 2011

Konference

Konference200. Jahrestagung der Germanistik in Breslau
LokationUnivertytet Wroclawski
LandPolen
ByWroclaw
Periode17/11/201119/11/2011

    Forskningsområder

  • Germanistik, Nordistik, Skoleforskning, Sprog i skolen

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Projekter

ID: 56683463