Værdier i børnehaveklassen

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Børnehaveklassen er som regel præget af et dynamisk læringsmiljø med en god atmosfære, hvor børnehaveklasselederen, parallelt med at hun skaber betingelser for børnenes læring (Schytte & Hansen, 2006), formidler både demokratiske, disciplinerende og omsorgsorienterede værdier til børnene.
OriginalsprogDansk
Artikelnummer3
TidsskriftSkolestart
Vol/bind48
Nummer4
Sider (fra-til)11-13
Antal sider3
ISSN0905-6319
StatusUdgivet - 15 aug. 2018

    Forskningsområder

  • Børnehaveklase, Læringsmiljø, Værdier, Demokratiske og omsorgsorienterede værdier, Læring og læringsmiljøer, Grundskole, Early childhood, Dannelse/demokrati/værdier

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 130955385