Underviseren som medskaber og designer: Hvordan kan vi gøre underviseren til central aktør i udviklingen af fremtidens digitale læremidler?

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Workshoppen sker pba. et 3-årigt projekt: Teachers’ learning designs as catalysts for rethinking and rebuilding learning materials. Det sker med udgangspunkt i forskning og udvikling der peger på at det ikke er tilstrækkeligt at give underviserne muligheder, anerkendelse, ressourcer, kompetencer og værktøjer for at de indgår i samarbejder om undervisningsudviklingen eller som medskabere af digitale læremidler. I alt omfatter projektet 300 undervisere og deres brug af digitale læremidler. Workshoppen her tager udgangspunkt i de 8-10 designworkshops der har været afholdt med underviserne.
OriginalsprogDansk
Udgivelsesår2020
Antal sider2
StatusUdgivet - 2020

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 187006172