Projekter pr. år
Abstract
Udsyn i Udskolingen – Kvantitativ Evaluering af læringsorienteret uddannelsesvejledning formidler resultaterne af et forskningsprojekt, som kvantitativt undersøger, om implementering af læringsorienteret uddannelsesvejledning i udskolingen kan ændre mønstre i uddannelses-
deltagelse efter 9. klasse for deltagende elever. Projektet fokuserer på deltagelse i ungdomsuddannelserne STX og HTX/HHX, erhvervsuddannelserne og i 10. klasse samt på, om eleverne er i uddannelse eller ej, og hvorvidt påvirkningerne varierer på tværs af køn og elevernes forældres uddannelsesniveau og indkomst.
deltagelse efter 9. klasse for deltagende elever. Projektet fokuserer på deltagelse i ungdomsuddannelserne STX og HTX/HHX, erhvervsuddannelserne og i 10. klasse samt på, om eleverne er i uddannelse eller ej, og hvorvidt påvirkningerne varierer på tværs af køn og elevernes forældres uddannelsesniveau og indkomst.
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 79 |
---|---|
ISBN (Elektronisk) | 978-87-7684-503-2 |
Status | Udgivet - 2021 |
Emneord
- Grundskole
- Læring
- Vejledning
- Evaluering
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Udsyn i Udskolingen – Kvantitativ evaluering af læringsorienteret uddannelsesvejledning
Thomsen, R. (PI), Reimer, D. (Deltager) & Eriksen, J. (PI)
Børne- og Undervisningsministeriet
01/07/2021 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
Fil