DPU

Aarhus Universitets segl

Udsyn i Udskolingen – Kvantitativ evaluering af læringsorienteret uddannelsesvejledning

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

Udsyn i Udskolingen – Kvantitativ Evaluering af læringsorienteret uddannelsesvejledning formidler resultaterne af et forskningsprojekt, som kvantitativt undersøger, om implementering af læringsorienteret uddannelsesvejledning i udskolingen kan ændre mønstre i uddannelses-
deltagelse efter 9. klasse for deltagende elever. Projektet fokuserer på deltagelse i ungdomsuddannelserne STX og HTX/HHX, erhvervsuddannelserne og i 10. klasse samt på, om eleverne er i uddannelse eller ej, og hvorvidt påvirkningerne varierer på tværs af køn og elevernes forældres uddannelsesniveau og indkomst.
OriginalsprogDansk
Antal sider79
ISBN (Elektronisk)978-87-7684-503-2
StatusUdgivet - 2021

    Forskningsområder

  • Grundskole, Læring , Vejledning, Evaluering

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 227695586