Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Dansk Universitetspædagogisk Tidskrift |
Vol/bind | 18 |
Nummer | 34 |
Sider (fra-til) | 4-10 |
Antal sider | 7 |
DOI | |
Status | Udgivet - maj 2023 |
Emneord
- Professionel identitet
- Universitetsundervisning
- Universitetspædagogik
- COVID‐19
Projekter
- 1 Igangværende
-
TIME: Teaching In Medical and Health Sciences Education
Christensen, M. K. (PI), Weissmann, E. A. (Deltager), Kjær, L. B. (Deltager), O’Neill, L. D. (Samarbejdspartner), Leijon , M. (Samarbejdspartner) & Mahon, K. (Samarbejdspartner)
17/10/2022 → 02/11/2026
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
- 1 Tidsskriftartikel
-
Embodied teacher identity: a qualitative study on ‘practical sense’ as a basic pedagogical condition in times of Covid-19
Christensen, M. K., Nielsen, K. J. S. & O’Neill, L. D., aug. 2022, I: Advances in Health Sciences Education. 27, 3, s. 577–603 27 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
16 Citationer (Scopus)
-
Ubehagelig udvikling
Christensen, M. K. (Foredragsholder)
21 maj 2024Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
Fil -
Kropsliggjort undervisning: praktisk sans som et pædagogisk grundvilkår under Covid-19
Nielsen, K.-J. S. (Oplægsholder) & Christensen, M. K. (Oplægsholder)
8 okt. 2021Aktivitet: Præsentationer, medlemskaber, ejerskab og andre aktiviteter › Foredrag og mundtlige bidrag
-
ICED 2022 - International Consortium for Educational Development
Christensen, M. K. (Chair person)
2020 → 2022Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference