Du er her: DPU »
Forskning
» Trivsel i skolehaveprogrammet Haver til Maver
Trivsel i skolehaveprogrammet Haver til Maver
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Originalsprog | Dansk |
---|
Tidsskrift | MOV:E |
---|
Vol/bind | 2016 |
---|
Nummer | 4 |
---|
Sider (fra-til) | 66-77 |
---|
Antal sider | 11 |
---|
ISSN | 2246-8137 |
---|
Status | Udgivet - 2016 |
---|
- Trivsel, Skolehaver, Udeundervisning, Læring, Mobning, Selvværd, Sociale kompetencer, Undervisning, Grundskole, Lærings og læringsmiljøer
Se relationer på Aarhus Universitet
Citationsformater
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af udvalg, råd og nævn
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
ID: 103067377