Theories to be combined and contrasted: Does the context make a difference? early intervention programmes as case

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Lena Lindenskov
  • Pia Beck Tonnesen, Metropolitan University College, Danmark
  • Peter Weng, University College Metropol, Danmark
  • Camilla Hellsten Østergaard, Metropolitan University College, Danmark
OriginalsprogEngelsk
TitelThe proceedings CERME 9
RedaktørerKonrad Krainer, N. Vondrová
Antal sider6
UdgivelsesstedPrague
ForlagCharles University in Prague, Faculty of Education
Udgivelsesår2016
Sider2630-2635
StatusUdgivet - 2016
SerietitelCERME 9

Bibliografisk note

Udgives som
Krainer, K., Vondrová, N. (eds). The proceedings CERME 9 (in press).

Will be provided openly on the HAL archives website (https://hal.archives-ouvertes.fr/)

    Forskningsområder

  • Forskningsmetode

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 96365948