Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Bidragets oversatte titel | Lyst til at lære - en form for kælighed: grøntsagsdyrkning, madlavning og passion i udeundervisning |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Tidsskrift | Journal of Adventure Education and Outdoor Learning |
Vol/bind | 13 |
Nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 125-141 |
Antal sider | 16 |
ISSN | 1472-9679 |
DOI | |
Status | Udgivet - 2013 |
Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af konference
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Deltagelse i eller organisering af workshop, seminar eller kursus
Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Projekter: Projekt › Forskning
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
Presse/medie
ID: 41793938