Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsFormidling

Standard

Tekstfeedbackspillet : en metode til at strukturere peer feedbackprocessen. / Jensen, Tine Wirenfeldt; Jensen, Gry Sandholm; Jørgensen, Anker Helms.

17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. red. / Rie Troelsen; Lotte Rienecker. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN), 2013. s. 61-66.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsFormidling

Harvard

Jensen, TW, Jensen, GS & Jørgensen, AH 2013, Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen. i R Troelsen & L Rienecker (red), 17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN), s. 61-66. <http://www.dun-net.dk/media/113497/17-ting-du-kan-goere-ved-din-undervisning-inkl-cover.pdf>

APA

Jensen, T. W., Jensen, G. S., & Jørgensen, A. H. (2013). Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen. I R. Troelsen, & L. Rienecker (red.), 17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation (s. 61-66). Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN). http://www.dun-net.dk/media/113497/17-ting-du-kan-goere-ved-din-undervisning-inkl-cover.pdf

CBE

Jensen TW, Jensen GS, Jørgensen AH. 2013. Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen. Troelsen R, Rienecker L, red. I 17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN). s. 61-66.

MLA

Jensen, Tine Wirenfeldt, Gry Sandholm Jensen og Anker Helms Jørgensen "Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen". og Troelsen, Rie Rienecker, Lotte (red.). 17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN). 2013, 61-66.

Vancouver

Jensen TW, Jensen GS, Jørgensen AH. Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen. I Troelsen R, Rienecker L, red., 17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN). 2013. s. 61-66

Author

Jensen, Tine Wirenfeldt ; Jensen, Gry Sandholm ; Jørgensen, Anker Helms. / Tekstfeedbackspillet : en metode til at strukturere peer feedbackprocessen. 17 ting, du kan gøre ved din undervisning: DUNK12 Konferencepublikation. red. / Rie Troelsen ; Lotte Rienecker. Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN), 2013. s. 61-66

Bibtex

@inproceedings{7df6408a5a544a00b04a86bd9cee0cc0,
title = "Tekstfeedbackspillet: en metode til at strukturere peer feedbackprocessen",
author = "Jensen, {Tine Wirenfeldt} and Jensen, {Gry Sandholm} and J{\o}rgensen, {Anker Helms}",
year = "2013",
language = "Dansk",
isbn = "978-1-300-81647-8",
pages = "61--66",
editor = "Rie Troelsen and Lotte Rienecker",
booktitle = "17 ting, du kan g{\o}re ved din undervisning",
publisher = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Netv{\ae}rk (DUN)",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Tekstfeedbackspillet

T2 - en metode til at strukturere peer feedbackprocessen

AU - Jensen, Tine Wirenfeldt

AU - Jensen, Gry Sandholm

AU - Jørgensen, Anker Helms

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Konferencebidrag i proceedings

SN - 978-1-300-81647-8

SP - 61

EP - 66

BT - 17 ting, du kan gøre ved din undervisning

A2 - Troelsen, Rie

A2 - Rienecker, Lotte

PB - Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN)

ER -