Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Teknologiforståelsens rationale: På vej mod computationel empowerment i den danske grundskole

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskning

I temanummerets indledende og rammesættende artikel benævnt “Teknologiforståelsens rationale: På vej mod computationel empowerment i den danske grundskole“ sætter Marie-Louise Wagner, Ole Sejer Iversen og Michael Caspersen fokus på, hvordan teknologiforståelsesfagligheden trækker på en skandinavisk demokratiseringstradition. I artiklen illustreres også en helhedsmodel for fagligheden, der viser faget i folkeskolens fire kompetenceområder og deres indbyrdes afhængighed.
OriginalsprogDansk
TidsskriftUnge Paedagoger
Nummer1
ISSN0106-5386
StatusUdgivet - 5 mar. 2020

    Forskningsområder

  • #CCTD, #CEED

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 180967771