Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Teknologiforståelse

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Standard

Teknologiforståelse. / Caeli, Elisa Nadire.

Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2020. 68 s. (Pædagogisk rækkevidde; Nr. 17).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Harvard

Caeli, EN 2020, Teknologiforståelse. Pædagogisk rækkevidde, nr. 17, Aarhus Universitetsforlag, Aarhus.

APA

Caeli, E. N. (2020). Teknologiforståelse. Aarhus Universitetsforlag. Pædagogisk rækkevidde Nr. 17

CBE

Caeli EN 2020. Teknologiforståelse. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 68 s. (Pædagogisk rækkevidde; Nr. 17).

MLA

Caeli, Elisa Nadire Teknologiforståelse Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 2020. (Pædagogisk rækkevidde; Journal nr. 17).

Vancouver

Caeli EN. Teknologiforståelse. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, 2020. 68 s. (Pædagogisk rækkevidde; Nr. 17).

Author

Caeli, Elisa Nadire. / Teknologiforståelse. Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2020. 68 s. (Pædagogisk rækkevidde; Nr. 17).

Bibtex

@book{f5810301f0f14767b491e7f7b8ac3093,
title = "Teknologiforst{\aa}else",
abstract = "Nutidens b{\o}rn er f{\o}dt i en digital tidsalder. De l{\ae}rer hurtigt at trykke p{\aa} taster og swipe p{\aa} sk{\ae}rme. Men de forst{\aa}r ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet, eller hvad brugen af dem betyder for dem selv, vores f{\ae}llesskaber og vores samfund. Derfor m{\aa} de udvikle teknologiforst{\aa}else.",
keywords = "Teknologiforst{\aa}else, Datalogi, Design, Teknologikritik, Fagdidaktik",
author = "Caeli, {Elisa Nadire}",
year = "2020",
month = sep,
day = "10",
language = "Dansk",
isbn = "9788772194141",
series = "P{\ae}dagogisk r{\ae}kkevidde",
publisher = "Aarhus Universitetsforlag",
number = "17",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Teknologiforståelse

AU - Caeli, Elisa Nadire

PY - 2020/9/10

Y1 - 2020/9/10

N2 - Nutidens børn er født i en digital tidsalder. De lærer hurtigt at trykke på taster og swipe på skærme. Men de forstår ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet, eller hvad brugen af dem betyder for dem selv, vores fællesskaber og vores samfund. Derfor må de udvikle teknologiforståelse.

AB - Nutidens børn er født i en digital tidsalder. De lærer hurtigt at trykke på taster og swipe på skærme. Men de forstår ikke automatisk, hvordan digitale teknologier er designet, eller hvad brugen af dem betyder for dem selv, vores fællesskaber og vores samfund. Derfor må de udvikle teknologiforståelse.

KW - Teknologiforståelse

KW - Datalogi

KW - Design

KW - Teknologikritik

KW - Fagdidaktik

UR - https://unipress.dk/udgivelser/t/teknologiforst%C3%A5else-(1)/

M3 - Bog

SN - 9788772194141

T3 - Pædagogisk rækkevidde

BT - Teknologiforståelse

PB - Aarhus Universitetsforlag

CY - Aarhus

ER -