Tegneserier i gymnasieundervisningen: Hvorfor? Hvordan? Hvilke=

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Standard

Tegneserier i gymnasieundervisningen: Hvorfor? Hvordan? Hvilke=. / Nielsen, Carsten Fogh.

I: Anglo Files, Nr. 160, 2011, s. 81-94.

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelFormidling

Harvard

APA

CBE

MLA

Vancouver

Author

Bibtex

@article{3339f993b0054d58bde476db28206065,
title = "Tegneserier i gymnasieundervisningen: Hvorfor? Hvordan? Hvilke=",
abstract = "Introduktion til tegneserier som didaktisk undervisningsmateriale.",
keywords = "Tegneserier, Graphic Novels, Didaktik, Fagdidaktik, Ungdomsuddannelse, Dansk/l{\ae}se/skrive, Didaktik, Dansk/l{\ae}se/skrive, Fagdidaktik, Ungdomsuddannelse",
author = "Nielsen, {Carsten Fogh}",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "81--94",
journal = "Anglo-Files",
issn = "0900-6516",
number = "160",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Tegneserier i gymnasieundervisningen: Hvorfor? Hvordan? Hvilke=

AU - Nielsen, Carsten Fogh

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Introduktion til tegneserier som didaktisk undervisningsmateriale.

AB - Introduktion til tegneserier som didaktisk undervisningsmateriale.

KW - Tegneserier

KW - Graphic Novels

KW - Didaktik

KW - Fagdidaktik

KW - Ungdomsuddannelse

KW - Dansk/læse/skrive

KW - Didaktik

KW - Dansk/læse/skrive

KW - Fagdidaktik

KW - Ungdomsuddannelse

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 81

EP - 94

JO - Anglo-Files

JF - Anglo-Files

SN - 0900-6516

IS - 160

ER -