Systematisk kortlægning om forældreinvolvering og forældresamarbejde, der kan fremme læring hos børn og unge med ressourcesvag social baggrund i dagtilbud og skole

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

Dokumenter

OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagDansk Clearinghouse for uddannelsesforskning, DPU, Aarhus Universitet
Antal sider82
ISBN (Trykt)978-87-7684-678-7
ISBN (Elektronisk)978-87-7684-681-7
Rekvirerende organUndervisningsministeriet
StatusUdgivet - 2016
SerietitelClearinghouse-forskningsserien
Nummer29
ISSN1904-5255

    Forskningsområder

  • Forældresamarbejde, Forældreinvolvering, Social baggrund, Social udsathed/arv, Dagtilbud, Grundskole, Forældre/Forældresamarbejde, Læring

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 107747949