Systematisk kortlægning om forældreinvolvering og forældresamarbejde, der kan fremme læring hos børn og unge med ressourcesvag social baggrund i dagtilbud og skole

Niels Egelund, Camilla Brørup Dyssegaard

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

1664 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagDansk Clearinghouse for uddannelsesforskning, DPU, Aarhus Universitet
Antal sider82
ISBN (Trykt)978-87-7684-678-7
ISBN (Elektronisk)978-87-7684-681-7
Rekvirerende organisationBørne- og Undervisningsministeriet
StatusUdgivet - 2016
NavnClearinghouse-forskningsserien
Nummer29
ISSN1904-5255

Emneord

  • Forældresamarbejde
  • Forældreinvolvering
  • Social baggrund
  • Social udsathed/arv
  • Dagtilbud
  • Grundskole
  • Forældre/Forældresamarbejde
  • Læring

Citationsformater