Sproglig mangfoldighed og deltagelse

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til rapportForskning

OriginalsprogDansk
TitelTegn på sprog : tosprogede børn lærer at læse og skrive. Statusrapport 9
Antal sider29
ForlagProfessionshøjskolen UCC
Udgivelsesår2016
Sider6-34
StatusUdgivet - 2016

Bibliografisk note

Tegn på sprog gennemføres i et samarbejde med VIA University College, Professionshøjskolen UCN, University College Lillebælt, Professionshøjskolen UCC, Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) – Aarhus Universitet samt Aarhus, Ålborg, Vejle, Odense og Københavns kommune og er finansieret af de nævnte kommuner og professionshøjskoler, Institut for Uddannelse og Pædagogik ved Aarhus Universitet (DPU) samt Ministeriet for Børn, Undervisning og Ligestilling.

    Forskningsområder

  • Grundskole, Dansk/læse/skrive, Dansk som 2. sprog

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 103574415