Projekter pr. år
Abstract
Mit - og Louise Tidmands - bidrag til bogen 'Pædagogisk psykologisk testning og udredning' der udkom 6.6.24
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Pædagogisk psykologisk testning og udredning |
Redaktører | Louise Bøttcher, Jesper Dammeyer |
Antal sider | 14 |
Udgivelsessted | Frederiksberg |
Forlag | Samfundslitteratur |
Publikationsdato | jun. 2024 |
Sider | 171-184 |
Kapitel | 10 |
ISBN (Trykt) | 978-87-593-3345-7 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-593-4458-3 |
Status | Udgivet - jun. 2024 |
Emneord
- pædagogisk psykologisk testning
- pædagogisk psykologisk udredning
- assessment
- pædagogisk psykologisk intervention
- udsatte børn og unge
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Fulton-projektet
Andersen, F. Ø. (Deltager), Petersen, K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/03/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Relationsbrud hos og relationsarbejde med unge med BPF, borderline personlighedsforstyrrelse, på bostedet Frejas Have
Bjørgaas, B., Søndergaard, H. & Andersen, F. Ø., maj 2024, I: Kognition & Pædagogik. 34, 132, s. 50-59 10 s., 6.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Fulton-projektet: Forskningsrapport
Petersen, K. B. (Redaktør) & Andersen, F. Ø. (Redaktør), aug. 2021, DPU, Aarhus Universitet. 92 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
A new education pathway for marginalized youth in the US: a model for Denmark and Scandinavia? Reflections based on the approach of the P-tech schools
Petersen, K. B. & Andersen, F. Ø., 16 jun. 2018, I: Journal of the International Society for Teacher Education. 22, 1, s. 43-55 12 s., 4.Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Presse/Medier
-
Lektor efter PISA: specialisterne skal ikke vejlede i folkeskolen - de skal undervise selv
04/01/2024
1 Mediebidrag
Presse/medie
-
Forsker: turboforløbene har vist os hvad der mangler i folkeskolen
28/03/2019
1 Mediebidrag
Presse/medie