Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Smørbar æstetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Standard

Smørbar æstetisk kommunikation : En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv. / Have, Iben; Pedersen, Birgitte Stougaard.

Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse. red. / Birgitte Stougaard Pedersen; Anne Marit Waade. Bind 6 Systime, 2017. s. 29-46 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Harvard

Have, I & Pedersen, BS 2017, Smørbar æstetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv. i BS Pedersen & AM Waade (red), Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse. bind 6, Systime, MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, bind 6, s. 29-46.

APA

Have, I., & Pedersen, B. S. (2017). Smørbar æstetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv. I B. S. Pedersen, & A. M. Waade (red.), Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse (Bind 6, s. 29-46). Systime. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind. 6

CBE

Have I, Pedersen BS. 2017. Smørbar æstetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv. Pedersen BS, Waade AM, red. I Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse. Systime. s. 29-46. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

MLA

Have, Iben og Birgitte Stougaard Pedersen "Smørbar æstetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv". og Pedersen, Birgitte Stougaard Waade, Anne Marit (red.). Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse. Systime. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6). 2017, 29-46.

Vancouver

Have I, Pedersen BS. Smørbar æstetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv. I Pedersen BS, Waade AM, red., Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse. Bind 6. Systime. 2017. s. 29-46. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

Author

Have, Iben ; Pedersen, Birgitte Stougaard. / Smørbar æstetisk kommunikation : En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv. Kreativ markedskommunikation : Æstetik og deltagelse. red. / Birgitte Stougaard Pedersen ; Anne Marit Waade. Bind 6 Systime, 2017. s. 29-46 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 6).

Bibtex

@inbook{982c3e528e104ddaa00c17a01791e18b,
title = "Sm{\o}rbar {\ae}stetisk kommunikation: En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv",
author = "Iben Have and Pedersen, {Birgitte Stougaard}",
year = "2017",
month = "12",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-616-9221-4",
volume = "6",
pages = "29--46",
editor = "Pedersen, {Birgitte Stougaard} and Waade, {Anne Marit}",
booktitle = "Kreativ markedskommunikation",
publisher = "Systime",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Smørbar æstetisk kommunikation

T2 - En Lurpak-kampagne i et multisensorisk perspektiv

AU - Have, Iben

AU - Pedersen, Birgitte Stougaard

PY - 2017/12

Y1 - 2017/12

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-616-9221-4

VL - 6

SP - 29

EP - 46

BT - Kreativ markedskommunikation

A2 - Pedersen, Birgitte Stougaard

A2 - Waade, Anne Marit

PB - Systime

ER -