Projekter pr. år
Abstract
Hvordan udvikler elevers skrivekompetencer sig fra de skriver rækker af tilfældige bogstaver til de skriver sammenhængende tekster? Hvor stor spredning er der mellem elevernes skrivekompetencer i en typisk 0., 1. og 2. klasse? Hvordan kan læreren håndtere de store forskelle der findes i elevernes skrivekompetencer på disse klassetrin? Og hvordan kan læreren give eleverne vejledning og feedback på det de skriver?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Læsepædagogen: medlemsblad for Landsforeningen af Læsepædagoger |
Vol/bind | 2022 |
Nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 23-30 |
Antal sider | 8 |
ISSN | 0106-5092 |
Status | Udgivet - maj 2022 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
ATEL: Teaching platform for developing and Automatically Tracking Early stage Literacy skills
Bundsgaard, J. (Projektleder), Kabel, K. (Deltager), Berthelsen, U. D. (Deltager) & Bremholm, J. (Deltager)
01/09/2018 → 31/03/2023
Projekter: Projekt › Forskning