Projekter pr. år
Abstract
Kronikken er en kommentar og ros til de gode danske PIRLS og TIMSS resultater offentliggjort i december 2012. Der argumenteres for at der tages hensyn til den registrerede fremgang i de igangværende reformprocesser vedr folkeskole og læreruddannelse.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Fyens Stiftstidende |
Sider (fra-til) | 15 |
Antal sider | 1 |
ISSN | 1399-8595 |
Status | Udgivet - 4 feb. 2013 |
Emneord
- skoleevaluering
- skoleeffektivitet
- Læring
- PIRLS International læseundersøgelse
- TIMSS 2007
- PISA
- folkeskolereform
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Finsk læreruddannelse - i nordisk perspektiv
Andersen, F. Ø. (Deltager), Aaltonen, K. (Deltager), Dahl, K. K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Bjerre, J. (Deltager)
01/01/2016 → 01/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Fil