Samarbejdet var det bærende element i udviklingen: en beskrivelse af den holdning, de intentioner og de rammer, der dannede grundlag for samarbejdet på Kroggårdsskolen i 1960'erne

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  • Poul Skov, Danmark
OriginalsprogDansk
TitelEn demokratisk skole med udfordringer for alle : Kroggårdsskolens udviklingshistorie i 1960'erne
RedaktørerTrine Øland
Antal sider13
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagUnge Pædagogers Forlag
Udgivelsesåraug. 2011
Sider136 - 148
Kapitel9
ISBN (trykt)978-87-90220-92-1
StatusUdgivet - aug. 2011
SerietitelB 107

    Forskningsområder

  • Lærersamarbejde, Kroggårdsskolen, Henrik Sidenius, Skolekultur, Skolehistorie, Grundskole

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

ID: 40344418