Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Robot-Teachers and Phronēsis: Designing Signature Pedagogy with Robots

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceedingKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

  • Rikke Toft Nørgård
  • Charles Melvin Ess, University of Oslo, Oslo, Norge
  • Niamh Ni Bhroin, University of Oslo, Oslo, Norge
OriginalsprogEngelsk
TitelEnvisioning Robots in Society - Power, Politics, and Public Space : Proceedings of Robophilosophy 2018 / TRANSOR 2018
RedaktørerMark Coeckelbergh, Janina Loh, Michael Funk, Johanna Seibt, Marco Nørskov
Antal sider12
UdgivelsesstedAmsterdam
ForlagIOS Press
Udgivelsesår2018
Sider187-198
ISBN (trykt)978-1-61499-930-0
ISBN (Elektronisk)978-1-61499-931-7
DOI
StatusUdgivet - 2018
BegivenhedRobophilosophy 2018: Envisioning Robots in Society—Politics, Power, and Public Space - University of Vienna, Wien, Østrig
Varighed: 13 feb. 201817 feb. 2018
Konferencens nummer: 2018
https://www.facebook.com/events/171380653625979/

Konference

KonferenceRobophilosophy 2018
Nummer2018
LokationUniversity of Vienna
LandØstrig
ByWien
Periode13/02/201817/02/2018
Internetadresse
SerietitelFrontiers in Artificial Intelligence and Applications
Vol/bind311
ISSN0922-6389

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Aktiviteter

  • Robo-Philosophy 2018

    Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerDeltagelse i eller organisering af konference

Projekter

ID: 136810843