Projekter pr. år
Abstract
Artikel der indenfor overskriften, 'relationsbrud' beskriver det pædagogisk-psykologiske og socialpædagogiske arbejder med udsatte unge med borderline forstyrrelse på et specifikt bosted
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 6 |
Tidsskrift | Kognition & Pædagogik |
Vol/bind | 34 |
Nummer | 132 |
Sider (fra-til) | 50-59 |
Antal sider | 10 |
ISSN | 0906-6225 |
Status | Udgivet - maj 2024 |
Emneord
- udsatte unge
- borderline personality disorder
- dialektisk adfærdsterapi
- miljøterapi
- socialpædagogik
- pædagogisk-psykologisk intervention
- selvskade
- relationsarbejde
- relationsbrud
- tilknytningsteori
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Fulton-projektet
Andersen, F. Ø. (Deltager), Petersen, K. B. (Deltager), Klange, E. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/03/2018 → 31/12/2021
Projekter: Projekt › Forskning
-
Sociale, psykologiske og faglige vurderinger af udsathed hos børn og unge: med rod i positiv psykologi
Andersen, F. Ø. & Tidmand, L., jun. 2024, Pædagogisk psykologisk testning og udredning. Bøttcher, L. & Dammeyer, J. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 171-184 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Fulton-projektet: Forskningsrapport
Petersen, K. B. (Redaktør) & Andersen, F. Ø. (Redaktør), aug. 2021, DPU, Aarhus Universitet. 92 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Fulton, et nyt projekt for udsatte unge og måske en kommende del af FGU?
Klange, E. & Andersen, F. Ø., sep. 2020, I: Kognition & Pædagogik. 30, 116, s. 72-75Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Formidling