Refleksiv praksislæring mellem mesterlære og formel uddannelse

Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avisTidsskriftartikelForskningpeer review

Dokumenter

I det følgende vil jeg give et bud på, hvordan begrebskonstruktionen Refleksiv praksislæring kan fortolkes. Refleksiv praksislæring lancers inden for professionshøjskolerne som en invitation til debat om, hvad der kendetegner institutionens uddannelser. Parallelt med universiteternes fokus på forskningsbaseret undervisning kan Refleksiv praksislæring ses som en måde, hvorpå professionshøjskolerne definerer deres uddannelser.
OriginalsprogDansk
TidsskriftCepra-Striben
Nummer20
Sider (fra-til)36-41
Antal sider5
ISSN1903-8143
StatusUdgivet - 2016

    Forskningsområder

  • Videregående uddannelse, Læreruddannelse, Pædagoguddannelse, Læring og læringsmiljøer

Se relationer på Aarhus Universitet Citationsformater

Download-statistik

Ingen data tilgængelig

ID: 100536980