Projekter pr. år
Abstract
Rapporten bygger på interviews, foretaget i løbet af 2016, med 5 drenge, der deltog i Drengeakademiet 2014.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | DPU, Aarhus Universitet |
Antal sider | 41 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-7684-665-7 |
Status | Udgivet - 27 feb. 2017 |
Emneord
- Turboforløb
- Intensiv læring
- Specialpædagogik
- Inklusion
- Læsepædagogik
- Læring
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Pædagogik på Kanten - 2
Petersen, K. B. (Deltager), Andersen, F. Ø. (Deltager) & Kristensen, R. M. (Deltager)
01/01/2017 → 31/12/2019
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
- 2 Bog
-
Intensiv læring: Relationer, mestringsoplevelser og transfer i det nye pædagogiske landskab
Andersen, F. Ø., Mølgaard, L., Wåst, T. & Nørgaard, L., 2019, Frederikshavn: Dafolo. 158 s. (Undervisning og læring).Publikation: Bog/antologi/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
Motiverende undervisning
Andersen, F. Ø., 7 dec. 2017, Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 67 s. (Pædagogisk Rækkevidde; Nr. 6, Bind Motiverende undervisning).Publikation: Bog/antologi/rapport › Bog › Forskning › peer review
Aktiviteter
- 1 Besøg ved en ekstern, akademisk institution
-
University of Iceland
Andersen, F. Ø. (Gæsteunderviser)
20 jan. 2017Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typer › Besøg ved en ekstern, akademisk institution
Presse/Medier
-
Læreren kan bryde social arv med relationer og engagement
01/12/2016
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Ny bog: Svage elever har brug for praktiske øvelser og relationer
04/11/2015
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-