Du er her: AU »
Om AU »
Organisation
» Professionel kompetenceudvikling og social ulighed i dagt...
Professionel kompetenceudvikling og social ulighed i dagtilbud: resultater og diskussion baseret på et casestudie af en vidensbaseret indsats
Publikation: Bidrag til tidsskrift/Konferencebidrag i tidsskrift /Bidrag til avis › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Originalsprog | Dansk |
---|
Tidsskrift | Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift |
---|
Vol/bind | 55 |
---|
Nummer | 3 |
---|
Sider (fra-til) | 104-116, 119 |
---|
ISSN | 1903-0002 |
---|
Status | Udgivet - 2018 |
---|
- Kompetenceudvikling, Social ulighed, Dagtilbud, Livslang læring
Se relationer på Aarhus Universitet
Citationsformater
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 121761442