Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Standard

Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI). / Lund, Lea.

Aarhus universitet, CUDIM, 2018. 57 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Harvard

APA

Lund, L. (2018). Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI). Aarhus universitet, CUDIM.

CBE

Lund L 2018. Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI). Aarhus universitet, CUDIM. 57 s.

MLA

Lund, Lea Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI) Aarhus universitet, CUDIM. 2018.

Vancouver

Lund L. Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI). Aarhus universitet, CUDIM, 2018. 57 s.

Author

Lund, Lea. / Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI). Aarhus universitet, CUDIM, 2018. 57 s.

Bibtex

@book{a6beba5251d84bae99210b173f2a2532,
title = "Praktisk vejledning den relationsp{\ae}dagogiske l{\ae}rerprofil (QTI)",
abstract = "- Beskrivelse af den relationsp{\ae}dagogiske l{\ae}rerprofil- Baggrunden for QTI-sp{\o}rgeskemaet bag den relationsp{\ae}dagogiske l{\ae}rerprofil- Hvad svarer eleverne p{\aa} i QTI-sp{\o}rgeskemaet?- Hvordan l{\ae}ser man en relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil?- Hvordan kan en relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil indg{\aa} i kollegial sparring?Denne vejledning er lavet med henblik p{\aa} at st{\o}tte arbejdet p{\aa} de skoler, hvor l{\ae}rerne f{\aa}r udarbejdet en relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil.Profilen udarbejdes p{\aa} baggrund af sp{\o}rgeskemaet internationalt kaldt: Questionnaire on teachers interaction (forkortet QTI). Vejledningen indeholder tre elementer:1. Dels forklares den teoretiske baggrund bag en relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil.2. Dels beskrives det hvordan en relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil er udarbejdet p{\aa} baggrund af elevernes besvarelser af et sp{\o}rgeskema.3. Dels illustreres det via {\o}velser, hvordan man som enkelt l{\ae}rer og som l{\ae}rerteam kan arbejde med en relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil som samtaleramme.",
keywords = "QTI, relationsp{\ae}dagogisk l{\ae}rerprofil, L{\ae}rerudvikling",
author = "Lea Lund",
year = "2018",
month = "6",
day = "15",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7684-594-0",
publisher = "Aarhus universitet, CUDIM",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI)

AU - Lund, Lea

PY - 2018/6/15

Y1 - 2018/6/15

N2 - - Beskrivelse af den relationspædagogiske lærerprofil- Baggrunden for QTI-spørgeskemaet bag den relationspædagogiske lærerprofil- Hvad svarer eleverne på i QTI-spørgeskemaet?- Hvordan læser man en relationspædagogisk lærerprofil?- Hvordan kan en relationspædagogisk lærerprofil indgå i kollegial sparring?Denne vejledning er lavet med henblik på at støtte arbejdet på de skoler, hvor lærerne får udarbejdet en relationspædagogisk lærerprofil.Profilen udarbejdes på baggrund af spørgeskemaet internationalt kaldt: Questionnaire on teachers interaction (forkortet QTI). Vejledningen indeholder tre elementer:1. Dels forklares den teoretiske baggrund bag en relationspædagogisk lærerprofil.2. Dels beskrives det hvordan en relationspædagogisk lærerprofil er udarbejdet på baggrund af elevernes besvarelser af et spørgeskema.3. Dels illustreres det via øvelser, hvordan man som enkelt lærer og som lærerteam kan arbejde med en relationspædagogisk lærerprofil som samtaleramme.

AB - - Beskrivelse af den relationspædagogiske lærerprofil- Baggrunden for QTI-spørgeskemaet bag den relationspædagogiske lærerprofil- Hvad svarer eleverne på i QTI-spørgeskemaet?- Hvordan læser man en relationspædagogisk lærerprofil?- Hvordan kan en relationspædagogisk lærerprofil indgå i kollegial sparring?Denne vejledning er lavet med henblik på at støtte arbejdet på de skoler, hvor lærerne får udarbejdet en relationspædagogisk lærerprofil.Profilen udarbejdes på baggrund af spørgeskemaet internationalt kaldt: Questionnaire on teachers interaction (forkortet QTI). Vejledningen indeholder tre elementer:1. Dels forklares den teoretiske baggrund bag en relationspædagogisk lærerprofil.2. Dels beskrives det hvordan en relationspædagogisk lærerprofil er udarbejdet på baggrund af elevernes besvarelser af et spørgeskema.3. Dels illustreres det via øvelser, hvordan man som enkelt lærer og som lærerteam kan arbejde med en relationspædagogisk lærerprofil som samtaleramme.

KW - QTI

KW - relationspædagogisk lærerprofil

KW - Lærerudvikling

M3 - Bog

SN - 978-87-7684-594-0

BT - Praktisk vejledning den relationspædagogiske lærerprofil (QTI)

PB - Aarhus universitet, CUDIM

ER -